قوانین و مقررات

تای چی  یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که مشتریان می‌توانند در آن اقدام به خرید کالاها، ابزار ها و پکیج های آموزش ورزش تای چی  نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی تای چی که به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می‌باشد در ادامه بیان شده و رعایت آن از سوی هر دو طرف  الزامی‌می‌باشد.

قوانین عمومی

کلیه قوانین، فرایند‌ها و رویه‌های فروشگاه اینترنتی تای چی  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می‌باشد و عضویت در سایت از سوی مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین تای چی  می‌باشد و مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور می‌باشد. چنانچه قوانین، رویه‌ها و خدمات تای چی تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامی ‌که مشتری از خدمات تای چی استفاده می‌نماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی می‌باشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب می‌نماید.

کاربر و مشتری

کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت تای چی ثبت نام نماید و مشتری به کاربری اطلاق می‌شود که اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی تای چی می‌نماید. ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد. (راهنمای ثبت‌نام)

شرایط ثبت سفارش

در تای چی تلاش بر آن است که اطلاعات و مشخصات کالا به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا به صورت کالا بر عهده کاربر می‌باشد و تای چی هیچ مسئولیتی درباره انتخاب کاربر نخواهد داشت.

روز کاری

روز‌های کاری تای چی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 17:00 و پنجشنبه‌ها از ساعت 9:00 الی 15:00 می‌باشد. منظور از روزکاری، روزهای کاری غیر تعطیل مطرح در تقویم رسمی‌ جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانه‌های عمومی‌ به اطلاع عموم رسیده باشد. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.

شرایط تحویل و ارائه کالا

چک کردن مرسوله

مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی ورزشی تای چی هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می‌نماید. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

قوانین و محدودیت‌های بهداشتی

از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپ‌های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

راهنمای بازگشت کالا و لغو سفارش

ضمانت بازگشت 3 روزه کالا یکی از خدماتی می‌باشد که تای چی رو برای رفاه حال مشتریان خود در صورتی که کالا به صورت نو باشد در نظر گرفته است.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک تای چی یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا تای چی محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی تای چی و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

-وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی تای چی اطلاع دهند. تیم پشتیبانی تای چی پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

-مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 48 ساعت (دو روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی‌های اولیه توسط پشتیبانی تای چی انجام می‌گردد و راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گیرد.

-انصراف از خرید و عودت کالا

درخواست انصراف از خرید فقط تا 3 روز پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید کل سفارش، باید محصولات در بسته بندی تای چی و به همراه فاکتور و هدایا (ساشه‌ها) عودت داده شود (تحویل پست یا مامور ارسال شوند)، در غیر اینصورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی‌باشد.

-هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده تای چی می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به تای چی باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق واتس اپ برای پشتیبانی تای چی ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می‌باشد.

شرایط عودت وجه

3 تا 5 روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتما باید شماره کارت خود را در قسمت پروفایل وارد نمایید و شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.

راه‌های ارتباط با پشتیبانی تای چی

تماس با پشتیبانی و امور مشتریان:

02691300430 – 09304781020 – 09127374591

ساعات کاری پشتیبانی تای چی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 17:00 و روزهای پنج شنبه 9:00 الی 15:00 می باشد.

حفظ حریم خصوصی

هدف تای چی حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور تای چی برای ارائه خدمات خود (خرید، نظرات، مطالب کاربران و …) نیز به اطلاعاتی از مشتری دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. این اطلاعات در دیتا بیس تای چی ذخیره می‌شود که موارد امنیتی برای حفاظت از آن توسط تای چی صورت می‌گیرد. تای چی اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه ان به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد. کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد. تای چی در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، تای چی این اجازه را دارد تا با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد. اطلاعات مندرج در پروفایل‌های شخصی تای چی که از سوی مشتری در این سایت به ثبت ‌میرسد نزد وب‌سایت امانت حساب می‌شود و وب سایت تمامی‌قوانین مربوط به راز داری را برای آن مترتب می‌داند. وب‌سایت به هیچ وجه مجاز به انتشار، خرید و فروش و در اختیار قرار دادن این اطلاعات به غیر را ندارد. تنها به درخواست دستگاه‌های قانونی وب سایت مجاز است اطلاعات مشتریان خود را به دستگاه‌های ذی‌صلاح ارائه کند.

1- طبق آیین‌نامه اجرایی مواد 38 و 42 قانون تجارت الکترونیکی (مصوب سال 1388)، مصرف‌کننده در موارد زیر به علت شرایط خاص کالا و خدمات، فاقد حق انصراف است:

2-کالا یا خدماتی که قیمت آن‌ها توسط نوسانات بازارهای مالی تعیین می‌شود و خارج از اختیار تامین‌کننده است.

3-درج هر گونه مطلب که بر اساس قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران، مشمول عنوان جرم شود، ممنوع است.

4- کاربر ملزم به رعایت قوانین بین المللی در رابطه با استفاده از شبکه جهانی اینترنت است.

5- اعضاء مجاز به درج اطلاعات محرمانه مملکتی، اطلاعات محرمانه اشخاص دیگر، مطالب نفرت‌آمیز، محتوای غیر اخلاقی و غیر قانونی بر روی تای چی نیستند.

6- تای چی  می‌تواند در صورت تخلف کاربر از قوانین، عضویت او را بدون اطلاع قبلی لغو کند. تای چی خود را ملزم به توضیح درباره علت لغو عضویت کاربر نمی‌داند.